16:04 Система уроків з української мови з теми "Речення" урок 11 (4 клас) |
УРОК 11 Тема. Контрольна робота Мета: перевірити рівень знань учнів за темою «Речення». Хід уроку
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ ІІ. ВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬ ІЗ НАВЧАЛЬНОЇ МОВНОЇ ТЕМИ ВАРІАНТ 1 1. Що виражає речення? а) тему; б) здивування в) закінчену думку. 2.Визначити вид речення за метою висловлювання. Учись змолоду – пригодиться на старість. а) розповідне; б) питальне; в)спонукальне 3. Із поданих слів побудувати і записати речення: полі, у, долині, при, прозоре, б’ється, джерельце. i. Доповнити речення однорідними членами. Учні посадили в саду… 5. побудувати і записати речення за схемою. Хто? і хто? як? що роблять? ________ і ________ ……. ======= . 6. Установити зв'язок слів у реченні. У повітрі повівав легенький вітерець. ВАРІАНТ 2 1. Для чого потрібні речення? а) для зв’язування слів б) для розмови в) для вираження думки. 2. Яким є речення за метою висловлювання? Осінь стелить тобі під ноги м’яке, барвисте листя. а) питальне б) спонукальне в) розповідне 3. Із поданих слів побудувати і записати речення водою, схилилася, над, верба, низько. 4. Доповнити речення однорідними членами. У теплі краї відлітають… 5. Побудувати і записати речення за схемою. Що? і що? що роблять? де? _______ і _______ ====== ………... . 6. Установити зв'язок слів у реченні. У лісовій гущавині протікає невеличкий струмок. ІІІ. ПІДСУМОК УРОКУ. |
|
Всього коментарів: 0 | |