18:31 Урок-аукціон з математики в 2класі |
ТЕМА. Усне і письмове додавання і віднімання двоцифрових чисел.
МЕТА. Перевірити навички і знання учнів усного і письмового додавання і віднімання двоцифрових чисел. Розвивати усну та письмову лічбу та обчислення виразів, розвивати логічне мислення, уяву, спостережливість, раціональність думки, розширювати ерудицію. Виховувати цікавість до математики, охайність у записах. ХІД УРОКУ І. Організація класу. Всі сідайте тихо, діти, домовляймось не шуміти, Руку гарно піднімати, на уроці не дрімати, а знання хутчіш хапати. Щоб не було в нас мороки, всі готові до уроку? Тож гаразд, часу не гаєм і урок вже починаєм. - Подивіться, діти, на мене щирими очима. А тепер подивіться в очі один одному. Посміхніться, подаруйте розумний, доброзичливий погляд . ІІ. Мотивація навчальної діяльності. 1. Передумова. Учень. - Оксано Любомирівно! Так вже мені це набридло. Заплатив би комусь 100грн.,нехай би замість мене виконував домашні завдання з математики. Учитель. - Як добре! Я так не маю де підзаробити. Добре, складемо угоду: ти мені – гроші, я тобі - виконане завдання. Але гроші вперед! Учень. - А що робити, як у мене їх нема?! Учитель. - От бачиш! Спершу їх треба мати. А щоб мати гроші – треба десь працювати. А щоб працювати – треба мати освіту, а щоб мати освіту – треба…(вчитися) 2. Побажання – девіз уроку. - Бажаю вам, діти плідної праці рук, зусилля мозку, блиску очей та радісного биття сердець від яскравих перемог! 3.Інструкція. Учитель. - Кожний товар має свою ціну. Ваші яскраві перемоги на уроці мають ціну високих балів. Цікаво! Скільки б можна було б заробити грошей, якби отримувати тільки високі бали. Перевірити це дасть змогу наш урок, незвичайний урок. Адже у нас урок-аукціон. А аукціон – це торги з покупцем, який запропонував найбільшу ціну. Повідомлення від учителя -Працюватиме банк з валютою, яка називається «Солодощі». Максимальний заробіток - цукерка. Працює каса загального заробітку. Найбільший заробіток – усі виконані завдання. Найбільше багатство – знання. Торги 4. «Мозкова атака» «Підготовка блоків пам’яті» Усний рахунок
-Комариха- чепуруха придбала 8 капелюхів.. Прилетіла в гості муха, подарувала ще 3 капелюхи. Вирішила комариха погуляти та всі свої капелюхи взяти, Але через річку летіла та 7 капелюхів згубила. Скільки модних капелюхів залишилось в чепурухи? (4) -До годівниці спочатку прилетіло 15 горобців, а потім синиці. Горобців було на 5 менше, ніж синиць. Скільки прилетіло синиць? (15+5=20)
- На луці паслися вівці, кози, коні та корови. Овець було 3, стільки ж кіз, а коней менше, ніж кіз, але більше, ніж корів. Скільки всього паслося тварин? (Оскільки коней було менше, ніж кіз ( а кіз було 3), то коней могло бути 2 або 1. але ж коней було більше, ніж корів, тому коней було 2, а корів 1. Отже, на луці було всього 9 свійських тварин (3+3+2+1=9) - Під час гри Михайлик пробіг в одному напрямі 45м, а потім повернувся і пробіг у протилежному напрямі 60м. На якій відстані від стартової лінії він опинився? (60-45==15) - На подвір’ї 12 горобців клювали зерно. Підбіг кіт Мурко і зловив одного горобця. Скільки горобців залишилося? (Жодного) - У собаки 42 зуби, а в кішки на 12 менше. Скільки зубів у кішки? (30) - Висота коня 1м 2дм, а верблюд на 6дм вищий. Знайди висоту верблюда.(1м 8дм) - Маленький хлопчик Женя набив собі скарбом кишеню. Цінні скарби в нього були – вкриті іржею зігнуті цвяхи. П’ять він знайшов у калюжі, два позичили друзі. Шість у піску розкопав, три у малечі забрав, Десять знайшов в смітнику, 4 виграв він у гру, П’ять витягнув із палки, 3 витягнув у Галки. Скільки цвяхів у кишені було у маленького Жені? (38)
ІІІ. Закріплення усного й письмового додавання і віднімання двоцифрових чисел та розвиток математичних знань. 1.Виставляється на торги нове завдання. Але що це за завдання будемо знати, коли відгадаємо ребус. (Кругові приклади) 40 -5 80-44 45+35 35+25 36+4 60- 35 25+25 50-5 Ціна правильної відповіді «3 бублики» 2. Виставляємо завдання на «5 бубликів» Хто дасть більше? Завдання продано. V. Хвилинка відпочинку Хлопчика запитали, що важче: 1кг свинцю чи 1кг пуху. Той одразу відповів: звичайно 1кг свинцю.
V. Фізкультхвилика На мелодію пісні «Усмішка» Ця хвилинка дуже дорога, і легенька, і гарненька, як пір’їнка. Наша праця цього вимага, тож звучи для всіх дітей, фізкультхвилинка. Щира пісенька у нас про веселий 2-й клас, І звучить вона так виразно і дзвінко, Щоб бадьорість була в нас, посміхаймось у цей час. Посміхнись і ти до нас, фізкультхвилинко. VІ. Робота з підручником. 1.Виставляється на торги завдання 792 2. Завдання 794 VІІ. Узагальнення знань. Підсумок уроку. VІІІ. Підсумок уроку.
|
|
Всього коментарів: 0 | |