11:34 Вправи для засвоєння та застосування таблиць додавання та віднімання в межах 10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ТЕМА. Вправи для засвоєння та застосування таблиць додавання та віднімання в межах 10. МЕТА. Вдосконалювати вміння учнів додавати і віднімати в межах 10; закріплювати навички порівняння чисел та величин; складати та розв’язувати прості задачі на додавання, віднімання та порівняння; розвивати уміння вимірювати та креслити відрізки; розвивати уміння працювати в групах та в парах; виховувати колективізм, взаємодопомогу.
ОБЛАДНАННЯ. Мобільний план уроку, казковий герой, таблиця цифр та букв, магніти, дидактичний матеріал для роботи в парах і групах, стіл для гри „Акваріум”, кольорові прапорці, зошити, олівці, лінійки, ручки, підручники. ХІД УРОКУ І. ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ Дзвоник всім нам дав наказ: -До роботи, швидше в клас! Біля парти станем чемно, Хай мине час недаремно. Будемо уважні і старанні всі, Сядемо тихенько на місця свої.
- Сьогодні у нас незвичайний урок, тому я хочу, щоб ви: Не просто слухали, а чули. Не просто дивилися, а бачили, Не просто відповідали, а міркували, дружно й плідно працювали.
А у вас? Намалюйте олівчиками свій настрій. (Учні малюють настрій. Опитування.)
Щоб усі ваші сподівання збулися... Працюватимем старанно, щоб почути у кінці, Що у нашім першім класі учні – просто молодці. ІІ. ХВИЛИНКА КАЛІГРАФІЇ
До цифри цієї ти уже звик, вона дуже схожа на сніговик. Лиш тільки зима змінить осінь, напишемо цифру цю - ... (8) (Учні записують цифру в зошит) ІІІ. ЗНАЙОМСТВО З КАЗКОВИМ ГКРОЄМ. Математичний диктант.
Я – один(1) із багатьох крапельок великого світового океану, який об’єднує в собі чотири (4) океани, три(3) десятки морів. Всього сім (7) десятків відсотків поверхні Землі вкрито водою. У нас в Україні є два(2) моря: Чорне і Азовське. Тіло людини складають вісім (8) десятків відсотків із води. Близько шести (6) літрів води за один день може випити сім’я із чотирьох (4) чоловік. - Перевіримо наш „цифровий струмочок”, звіривши його із цифрами, закріпленими на магнітній дошці. Підставте під цифри відповідні літери з таблиці – і ви дізнаєтесь ім’я нашого гостя.
(Відкрити дошку із планом-схемою уроку) ІV. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ. Ознайомлення з планом уроку.
Хто працюватиме старанно, отримуватиме від Капітошки краплинки. Чим більше таких краплинок ви отримаєте, тим краще. Отож, до справи, рушаймо в путь. V. РОБОТА В ПАРАХ.
І група – користуючись малюнками типу гри „Доміно”, складіть приклади на додавання. ІІ група – використовуючи переставний закон додавання, придумайте два приклади на додавання за малюнками. ІІІ група – користуючись малюнком, з одного прикладу на додавання, складіть два приклади на віднімання (Роздача краплинок учням, які правильно виконали завдання.) VІ. РОБОТА В ГРУПАХ Припекло яскраве сонечко, і наш Капітошка стрибнув високо на яскраву хмаринку, яка надіслала і вам свій привіт. Хмаринка пролилась краплинками дощу на землю. Одні з них впали на гілочки дерев, інші – на квітки, на колоски, ще інші – на будинки. Деякі краплинки впали на дітей, і вони промокли. Отож, за кольором хмаринок, які об’єднали нас в групи, ми попрацюємо. І група. (Будиночок із завданням у віконечках). Обчисліть вирази: 5+5-7 6+4-3 3+3+4 7+3-6 6-3-3 10-5-2 1+5+3 4+4-2 ІІ група.(Гілочка із завданням на листочка) Порівняти: 4... 5-1 3+3...9 2+8..10 7л...9л 5+2...10-4 7-4....3+1 8...10-3 5кг...2кг ІІІ група. (Квіточка із завданням на пелюстках) Виміряти відрізки і накреслити довші або коротші: 7см – на 5см коротший; 3см – на 7см довший; 9см – на 3см коротший; 5см – на 2см довший. VІ. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
VІ. РОБОТА НАД ЗАДАЧАМИ Щоб здолати високі морські хвилі, допоможемо Капітошці розв’язати дві задачі. Гра „Акваріум” У грі бере участь одна з груп (за вибором вчителя). Учні самі обирають табличку з назвою риби і розподіляють обов’язки. Щука – читає завдання, Сом – записує розв’язання, Окунь – стежить за часом, Карась – звітує перед класом. Задача для гри Мишко дістав з погреба мед. У бочечці було 10л меду, у банці – 3л меду. На скільки літрів меду більше у бочечці? Решта учнів розв’язує задачу з підручника колективно. (Заслуховування звіту „Акваріуму”. Роздача краплинок.) ІX. ПІДСУМОК УРОКУ.
Прочитати ми їх зможемо, якщо відгадаємо загадки-цікавинки, які підготували наші учні. У садок до годівниці прилетіли 3 синиці, потім ще три птиці. Скільки птиць на годівниці? (6- слово нема) Каже мати-квочка „В мене 3 синочки і 4 дочки”. Скільки діточок у квочки? (7 – слово жити) По дорозі зайчик біг, ніс 5 яблук на пиріг. Одне впало, покотилось. Скільки яблук залишилось? (4 – слово води) Сидів хлопчик біля річки і піймав аж 3 плотвички. Кошенятко одну вкрало. Скільки рибки в хлопця стало? (2 - слово без) (Утворення речення „Без води нема життя”. Роздача краплинок.) Визначення учнів, які зібрали найбільше краплинок. Вручення подарунка – фото Капітошки. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Всього коментарів: 0 | |