Мета. Подати учасникам тренінгу інформацію про здоров’я, здоровий спосіб життя та фактори, що впливають на формування здоров’я.
Хід тренінгу Доброго дня! Запрошую вас узяти участь у тренінгу. Для цього потрібне бажання працювати та хороший настрій. Пропоную нашим девізом сьогодні взяти слова Конфуція: „Скажіть мені – і я забуду, покажіть – і я запам’ятаю, дайте можливість обговорити – і я зрозумію, дайте можливість навчити – і я досягну досконалості.” Оголошення теми і мети тренінгу. Заслухавши мету тренінгу, напишіть, що ви очікуєте від сьогоднішньої роботи на символічних „зернятках”, якими „засіємо педагогічне поле”, бо за словами В.О. Сухомлинського „... щоб отримати результат у педагогічній роботі, треба мати зерна знань, зерна професійної майстерності.” Нап ... Читати далі » |
УРОК 11 Тема. Контрольна робота Мета: перевірити рівень знань учнів за темою «Речення». Хід уроку ... Читати далі » |
УРОК 10 Тема. Складне речення, його будова Мета: ознайомлювати учнів із будовою складних речень; наголосити на практичному значенні складних речень у будові текстів; учити відрізняти просте речення з однорідними членами від складного речення; розвивати вміння вдосконалювати тексти; виховувати бажання допомагати старшим по господарству. Основні завдання уроку 1.Вивчення нового матеріалу: — утворювати складне речення; ... Читати далі » |
УРОК 9 Тема. Тренувальні вправи на складання речень з однорідними членами речень Мета: закріплювати вміння визначати однорідні члени речення; учити складати речення за схемою, розставляти розділові знаки при однорідних членах; розвивати мовне чуття; збагачувати дитячий словник; виховувати почуття любові до природи, дбайливе ставлення до птахів. 1. Закріплення вивченого: — визначення од ... Читати далі » |
УРОК 8 Тема. Складання речень з однорідними членами, поширення їх залежними словами Мета: удосконалювати вміння учнів складати речення з однорідними членами; учити дітей поширювати їх залежними словами; розвивати вміння спостерігати, порівнювати, узагальнювати; виховувати любов до рідного слова. Основні завдання уроку 1Опанування нового матеріалу: — залежні слова при однорідних членах речення; — поширення речень залежними словами. 2. Збагачення словникового запасу: — введення слів — назв деяких предметів сучасного посуду: хлібниця, цукорниця, чайник, чашка, блюдечко, розетка. ... Читати далі » |
Урок 7 Тема: Поєднання однорідних членів за допомогою сполучників. Мета: Сформувати поняття про сполучниковий зв'язок між однорідними членами речення; виробляти вміння правильно читати речення з однорідними членами, ставити розділові знаки на письмі, самостійно складати речення, виховувати любов та бережливе ставлення до рідної мови. Основні завдання уроку 1. Опанування нового матеріалу: — сполучник; — сполучниковий зв'язок; — перелічувальна інтонація та протиставлення. 2.   ... Читати далі » |
УРОК 6 Тема. Однорідні члени речення Мета: формувати поняття про однорідні члени речення; учити учнів визначати їх у реченні, установлювати зв'язки з іншими членами речення; розвивати вміння складати речення з однорідними членами речення; збагачувати дитяче мовлення складнішими синтаксичними конструкціями; виховувати у школярів повагу до українських національних традицій. Основні завдання уроку 1.Опанування нового матеріалу:   ... Читати далі » |
УРОК 5 ТЕМА. Складання речень за зразком та схемою.
МЕТА. На основі знань учнів визначити в реченні головні і другорядні члени речення, учити їх складати речення за схемами, будувати різні варіанти одного і того самого речення, змінюючи логічний наголос, виховувати любов до тварин,дбайливе ставлення до них. Основні завдання уроку: 1.Опанування нового матеріалу: ... Читати далі » |
УРОК 4 Тема. Поширення речень словами та словосполученнями Мета: закріплювати раніше вивчений матеріал про підмет і присудок, їх взаємозалежність; продовжувати розвивати вміння встановлювати зв'язок слів у реченні; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати любов до рідної природи та дбайливе ставлення до неї. Основні завдання уроку 1Вивчення нового матеріалу: - скорочення речень; - поширення речень. 2.Збагачення словникового запасу: - слова: кладка, левада, бадилина. 3.Підвищення орфографічної грамотності: - правопис префіксів; ... Читати далі » |
УРОК 3 Тема. Закріплення знань про основу речення. Зв'язок слів у реченні Мета: закріплювати раніше вивчений матеріал про підмет і присудок, їх взаємозалежність; продовжувати розвивати вміння встановлювати зв'язок слів у реченні; виховувати дбайливе ставлення до хліба. Основні завдання уроку 1.Узагальнення вивченого: - підмет і присудок. 2. Підвищення орфографічної грамотності: - орфограма «Подовжені приголосні»; ... Читати далі » |