Мета. Подати учасникам тренінгу інформацію про здоров’я, здоровий спосіб життя та фактори, що впливають на формування здоров’я.

 

Хід тренінгу

Доброго дня! Запрошую вас узяти участь у тренінгу. Для цього потрібне бажання працювати та хороший настрій.

Пропоную нашим девізом сьогодні взяти слова Конфуція:

„Скажіть мені – і я забуду, покажіть – і я запам’ятаю, дайте можливість обговорити – і я зрозумію, дайте можливість навчити – і я досягну досконалості.”

Оголошення теми і мети тренінгу.

Заслухавши мету тренінгу, напишіть, що ви очікуєте від сьогоднішньої роботи на символічних „зернятках”, якими „засіємо педагогічне поле”, бо за словами В.О. Сухомлинського „... щоб отримати результат у педагогічній роботі, треба мати зерна знань, зерна професійної майстерності.”

Нап ... Читати далі »

Переглядів: 366 | Додав: Oksana | Дата: 09/Січ/2016 | Коментарі (0)

                                                                     УРОК 11

Тема. Контрольна робота

Мета: перевірити рівень знань учнів за темою «Речення».

                                                      Хід уроку

... Читати далі »

Переглядів: 464 | Додав: Oksana | Дата: 09/Січ/2016 | Коментарі (0)

УРОК 10

Тема. Складне речення, його будова

 Мета: ознайомлювати учнів із будовою складних речень; наголосити на практичному значенні складних речень у будові текстів; учити відрізняти просте речення з однорідними членами від складного речення; розвивати вміння вдосконалювати тексти; виховувати бажання допомагати старшим по господарству.

                                                Основні завдання уроку

1.Вивчення нового матеріалу:

—    утворювати складне речення;

... Читати далі »

Переглядів: 309 | Додав: Oksana | Дата: 09/Січ/2016 | Коментарі (0)

                                                           УРОК 9

Тема. Тренувальні вправи на складання речень з однорідними членами речень

Мета: закріплювати вміння визначати однорідні члени речен­ня; учити складати речення за схемою, розставляти розділові знаки при однорідних членах; розвивати мовне чуття; збагачувати дитя­чий словник; виховувати почуття любові до природи, дбайливе ставлення до птахів.

Основні завдання уроку

1.       Закріплення вивченого:

—   визначення од ... Читати далі »

Переглядів: 958 | Додав: Oksana | Дата: 09/Січ/2016 | Коментарі (0)

УРОК 8

Тема. Складання речень з однорідними членами, поширення їх залежними словами

Мета: удосконалювати вміння учнів складати речення з одно­рідними членами; учити дітей поширювати їх залежними словами; розвивати вміння спостерігати, порівнювати, узагальнювати; вихо­вувати любов до рідного слова. Основні завдання уроку

1Опанування нового матеріалу:

—   залежні слова при однорідних членах речення;

—   поширення речень залежними словами.

2.      Збагачення словникового запасу:

—    введення слів — назв деяких предметів сучасного посуду: хлібниця, цукорниця, чайник, чашка, блюдечко, розетка.

... Читати далі »

Переглядів: 412 | Додав: Oksana | Дата: 09/Січ/2016 | Коментарі (0)

Урок 7

Тема: Поєднання однорідних членів за допомогою сполучників.

Мета: Сформувати поняття про сполучниковий зв'язок між однорідними членами речення; виробляти вміння правильно читати речення з однорідними членами, ставити розділові знаки на письмі, самостійно складати речення, виховувати любов та бережливе ставлення до рідної мови.

Основні завдання уроку

1.       Опанування нового матеріалу:

—    сполучник;

—    сполучниковий зв'язок;

—     перелічувальна інтонація та протиставлення.

2.      ... Читати далі »

Переглядів: 707 | Додав: Oksana | Дата: 09/Січ/2016 | Коментарі (0)

                                                                 УРОК 6

Тема. Однорідні члени речення

Мета: формувати поняття про однорідні члени речення; учити учнів визначати їх у реченні, установлювати зв'язки з іншими чле­нами речення; розвивати вміння складати речення з однорідни­ми членами речення; збагачувати дитяче мовлення складнішими синтаксичними конструкціями; виховувати у школярів повагу до українських національних традицій.

Основні завдання уроку

             1.Опанування нового матеріалу:

             ... Читати далі »

Переглядів: 678 | Додав: Oksana | Дата: 09/Січ/2016 | Коментарі (0)

                                                                УРОК 5

ТЕМА.  Складання речень за зразком та схемою.

 

МЕТА.  На основі знань учнів визначити в реченні головні і другорядні члени речення, учити їх складати речення за схемами, будувати різні варіанти одного і того самого речення, змінюючи логічний наголос, виховувати любов до тварин,дбайливе ставлення до них.

Основні завдання уроку:

         1.Опанування нового матеріалу:

... Читати далі »

Переглядів: 551 | Додав: Oksana | Дата: 09/Січ/2016 | Коментарі (0)

УРОК 4

Тема. Поширення речень словами та словосполученнями

 Мета: закріплювати раніше вивчений матеріал про підмет і присудок, їх взаємозалежність; продовжувати розвивати вміння встановлювати зв'язок слів у реченні; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати любов до рідної природи та дбайливе ставлення до неї.

Основні завдання уроку

1Вивчення нового матеріалу:

- скорочення речень;

- поширення речень.

2.Збагачення словникового запасу:

- слова: кладка, левада, бадилина.

3.Підвищення орфографічної грамотності:

- правопис префіксів;

... Читати далі »

Переглядів: 1033 | Додав: Oksana | Дата: 09/Січ/2016 | Коментарі (0)

                                                        УРОК 3

Тема. Закріплення знань про основу речення. Зв'язок слів у реченні

Мета: закріплювати раніше вивчений матеріал про підмет і присудок, їх взаємозалежність; продовжувати розвивати вміння встановлювати зв'язок слів у реченні; виховувати дбайливе став­лення до хліба.

Основні завдання уроку

1.Узагальнення вивченого:

-  підмет і присудок.

2. Підвищення орфографічної грамотності:

- орфограма «Подовжені приголосні»;

... Читати далі »

Переглядів: 771 | Додав: Oksana | Дата: 09/Січ/2016 | Коментарі (0)

« 1 2 3 »