"Хай в серці кожної дитини живе любов до України!"

Поетично-музична композиці

Відеоролик «Усе моє, все зветься Україна»

Шановні гості! Сьогодні ми запрошуємо вас на свято, яке присвячуємо нашій Батьківщині, нашій Україні, її красі, солов'їній мові, щирим пісням, запальним танцям.

 

Моя Україна – це пісенька мами,

Розлогі лани колосяться хлібами,

Вишневі садочки, лелеки на хаті.

Купають ставочки хмарки пелехаті.

Моя Україна – то мамина ласка,

Червона калина, бабусина казка.

Це соняхи в цвіті, горобчиків зграя&hell ... Читати далі »

Переглядів: 864 | Додав: Oksana | Дата: 17/Гру/2016 | Коментарі (0)

Урок навчання грамоти 

(За підручником  М.Захарійчук, В.Науменко)

 

Тема. Закріплення звукових значень букви «я». Читання слів. Опрацювання вірша В.Крищенка  «Сонячне  яблуко». (Слайд №1)

Мета. Закріпити звукові значення букви я на початку слова, складу, звуку [а] та м’якості попереднього приголосного, вдосконалювати навички, виразність читання; розвивати вміння виконувати звуковий аналіз слів, розвивати увагу; виховувати у дітей бажання активно працювати, любов до читання, до родини.

Тип уроку. Урок практичного застосування знань, умінь і навичок.

Обладнання. Відеопрезентація, ребус, алфавіт,

                                  ... Читати далі »

Переглядів: 1183 | Додав: Oksana | Дата: 01/Кві/2016 | Коментарі (0)

Тема. Охорона природи в Україні.

Мета. Поглиблювати і розширювати знання дітей про вплив людини на природу, учити усвідомлювати необхідність зберігати і примножувати природні багатства, раціонально їх використовувати, сформувати уявлення про охорону природи в Україні. Розвивати уміння узагальнювати самостійно добирати матеріал за темою. Виховувати чуйне ставлення до природи, викликати бажання зберігати її красу.

                                         Хід уроку

І. Організація класу

- дорогі діти, сьогодні ми запрошені до студії на незвичайний урок. Наша прес-конференція присвячена одному з найважливіших питань сучасного життя – проблемі охорони природи в Україні. На нашій конференції зібрались журналісти, учені-біологи, представники Міністерства, н ... Читати далі »

Переглядів: 578 | Додав: Oksana | Дата: 12/Лют/2016 | Коментарі (0)

Природознавство

Тема."Вода. Властивості води."

Мета:ознайомити учнів з властивостями води, формувати уявлення про зміни станів води; розширити уявлення про взаємозв’язки води з іншими об’єктами природи; виховувати бережливе ставлення до води. 

ХІД  УРОКУ

І. Організація класу.

 1.Вправа «Мобільний синоптик».

ІІ.Оголошення теми і мети уроку.

Створення проблемної ситуації.

В одній чарівній країні жили щасливі люди. Сади рясніли фруктами, поля колосилися житом і пшеницею, на луках паслася худоба, у лісах співали птахи. Але сталося якесь лихо і вся благодать стала пропадати: рослини зів’яли, корови перестали давати молоко, птахи улетіли. Засумували люди, задумалися і звернулися за порадою до Мудреця. Вислухав їх Мудрець, взяв гілочку верби і пішов з нею по лісах, по полях та городах. Зупинився Мудрець за городами і сказав: «Копайте тут ... Читати далі »

Переглядів: 1291 | Додав: Oksana | Дата: 12/Лют/2016 | Коментарі (0)

Тема. Звук [х]. Позначення його буквами "X", "х" (ха).

Мета. Ознайомити учнів з буквами "X", "х" (ха), її алфавітною назвою, звуковим  значенням; вчити їх правильно артикулювати звук [х]; виробляти навич­ки читання   складів, слів з буквою "X" (ха); розвивати уміння робити зву­ковий та звуко-буквений  аналіз слів; читати деформовані речення; зба­гачувати словниковий запас учнів.

                                        Хід уроку

I. Організація класу  

ІІ. Повторення вивченого.

  1.  Гра "Добери букву".

? айка    (Гайка, майка, чайка, лайк ... Читати далі »

Переглядів: 920 | Додав: Oksana | Дата: 15/Січ/2016 | Коментарі (0)

ТЕМА. Вправи для засвоєння та застосування таблиць додавання  та віднімання в межах 10.

МЕТА.  Вдосконалювати вміння учнів додавати і віднімати в межах 10; закріплювати навички порівняння чисел та величин; складати та розв’язувати прості задачі на додавання, віднімання та порівняння; розвивати уміння вимірювати та креслити відрізки; розвивати уміння працювати в групах та в парах; виховувати колективізм, взаємодопомогу.

 

ОБЛАДНАННЯ. Мобільний план уроку, казковий герой, таблиця цифр та букв, магніти, дидактичний матеріал для роботи в парах і групах, стіл для гри „Акваріум”, кольорові прапорці, зошити, олівці, лінійки, ручки, підручники.

ХІД  УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ

Дзвоник всім нам дав наказ:

     ... Читати далі »

Переглядів: 342 | Додав: Oksana | Дата: 15/Січ/2016 | Коментарі (0)

Задачі на знаходження остачі. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 3. Побудова відрізків.

Урок математики в 1-А класі

Тема. Задачі на знаходження остачі. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа3. Побудова відрізків.

Мета. Закріплювати знання учнями таблиць додавання і віднімання 3, формувати вміння розв’язувати задачі на знаходження остачі, вдосконалювати навички усної лічби, розвивати мислення. Виховувати цікавість до математики.

                                          Хід уроку

І. Організаційний момент.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

  1. Усна лічба

Повторення складу числа 10. Г ... Читати далі »

Переглядів: 820 | Додав: Oksana | Дата: 15/Січ/2016 | Коментарі (0)

ТЕМА. Усне і письмове додавання і віднімання двоцифрових чисел.

 

МЕТА. Перевірити навички і знання учнів усного і письмового додавання і віднімання двоцифрових чисел.

Розвивати усну та письмову лічбу та обчислення виразів, розвивати логічне мислення, уяву, спостережливість, раціональність думки, розширювати ерудицію.

Виховувати цікавість до математики, охайність у записах.

ХІД УРОКУ

І. Організація класу.

Всі сідайте тихо, діти, домовляймось не шуміти,

Руку гарно піднімати, на уроці не дрімати, а знання хутчіш хапати.

Щоб не було в нас мороки, всі готові до уроку?

Тож гаразд, часу не гаєм і урок вже починаєм.

- Подивіться, діти, на мене щирими очима. А тепер подивіться в очі один одному. Посміхніться, подаруйте розумний, доброзичливий погляд ... Читати далі »

Переглядів: 862 | Додав: Oksana | Дата: 09/Січ/2016 | Коментарі (0)

ДИДАКТИЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОЕКТУ:

Тип проекту: ознайомлювально-інформаційний, груповий.

Об'єкт пізнання: інформація про різноманітність тваринного світу.

Провідна проблема: виявити серед тваринного світу різні групи тварин.

Спосіб вирішення проблеми: збір та аналіз інформації, поширення її серед учнів класу.

Освітній продукт: практичні вміння розрізняти тварини за групами

ПЛАН ВИКОНАННЯ ПРОЕКТУ

1.      Обговоріть у класі ідею проекту.

2.      Висловіть міркування щодо форми представлення проекту.

3.      З допомогою вчителя визначте джерела потрібної інформації.

4.      Розділіться на групи. Розподіліть обов'язки між учасниками.

5.       Визначте форми представлення результату (виставка малюнків) ... Читати далі »

Переглядів: 2366 | Додав: Oksana | Дата: 09/Січ/2016 | Коментарі (0)

МЕТА. Вдосконалювати вміння дітей розпізнавати дієслова теперішнього часу в    

              усному і писемному мовленні,ознайомити із змінюванням дієслів за  

               особами і числами, формувати вміння розрізняти особу і число дієслова. 

              Розвивати мовні вміння дітей, уяву, вміння працювати в групах.

              Виховувати вміння бачити перкрасне, захоплюватися ним, смак до

              худ ... Читати далі »

Переглядів: 997 | Додав: Oksana | Дата: 09/Січ/2016 | Коментарі (0)

1 2 3 »