Головна » 2016 » Січень » 9 » Урок-аукціон з математики в 2класі
18:31
Урок-аукціон з математики в 2класі

ТЕМА. Усне і письмове додавання і віднімання двоцифрових чисел.

 

МЕТА. Перевірити навички і знання учнів усного і письмового додавання і віднімання двоцифрових чисел.

Розвивати усну та письмову лічбу та обчислення виразів, розвивати логічне мислення, уяву, спостережливість, раціональність думки, розширювати ерудицію.

Виховувати цікавість до математики, охайність у записах.

ХІД УРОКУ

І. Організація класу.

Всі сідайте тихо, діти, домовляймось не шуміти,

Руку гарно піднімати, на уроці не дрімати, а знання хутчіш хапати.

Щоб не було в нас мороки, всі готові до уроку?

Тож гаразд, часу не гаєм і урок вже починаєм.

- Подивіться, діти, на мене щирими очима. А тепер подивіться в очі один одному. Посміхніться, подаруйте розумний, доброзичливий погляд .

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

1. Передумова.

            Учень.

- Оксано Любомирівно! Так вже мені це набридло. Заплатив би комусь 100грн.,нехай би замість мене виконував домашні завдання з математики.

           Учитель.

 - Як добре! Я так не маю де підзаробити. Добре, складемо угоду: ти мені – гроші, я тобі - виконане завдання. Але гроші вперед!

           Учень.

- А що робити, як у мене їх нема?!

          Учитель.

- От бачиш! Спершу їх треба мати. А щоб мати гроші – треба десь працювати. А щоб працювати – треба мати освіту, а щоб мати освіту – треба…(вчитися)

2. Побажання – девіз уроку.

- Бажаю вам, діти плідної праці рук, зусилля мозку,

блиску очей та радісного биття сердець від яскравих перемог!

3.Інструкція.

         Учитель.

- Кожний товар має свою ціну. Ваші яскраві перемоги на уроці мають ціну високих балів.

 Цікаво! Скільки б можна було б заробити грошей, якби отримувати тільки високі бали. Перевірити це дасть змогу наш урок, незвичайний урок. Адже у нас урок-аукціон. А аукціон – це торги з покупцем, який запропонував найбільшу ціну.

Повідомлення від учителя

-Працюватиме банк з валютою, яка називається  «Солодощі». Максимальний заробіток  - цукерка. Працює каса загального заробітку. Найбільший заробіток – усі виконані завдання. Найбільше багатство – знання.

                                                          Торги

4.  «Мозкова атака»

«Підготовка блоків пам’яті»    Усний рахунок

  • Першою яскравою перемогою будуть правильно виконані завдання.

-Комариха- чепуруха придбала 8 капелюхів..

Прилетіла в гості муха, подарувала ще 3 капелюхи.

Вирішила комариха погуляти та всі свої капелюхи взяти,

Але через річку летіла та 7 капелюхів згубила.

Скільки модних капелюхів залишилось в чепурухи? (4)

-До годівниці спочатку прилетіло 15 горобців, а потім синиці. Горобців було на 5 менше, ніж синиць. Скільки прилетіло синиць? (15+5=20)

 

- На луці паслися вівці, кози, коні та корови. Овець було 3, стільки ж кіз, а коней менше, ніж кіз, але більше, ніж корів. Скільки всього паслося тварин? (Оскільки коней було менше, ніж кіз ( а кіз було 3),  то коней могло бути 2 або 1. але ж коней було більше, ніж корів, тому коней було 2, а корів 1. Отже, на луці було всього 9 свійських тварин (3+3+2+1=9)

- Під час гри Михайлик пробіг в одному напрямі 45м, а потім повернувся і пробіг у протилежному напрямі 60м. На якій відстані від стартової лінії він опинився? (60-45==15)

- На подвір’ї 12 горобців клювали зерно. Підбіг кіт Мурко і зловив одного горобця. Скільки горобців залишилося? (Жодного)

- У собаки 42 зуби, а в кішки на 12 менше. Скільки зубів у кішки? (30)

- Висота коня 1м 2дм, а верблюд на 6дм вищий. Знайди висоту верблюда.(1м 8дм)

- Маленький хлопчик Женя набив собі скарбом кишеню.

Цінні скарби в нього були – вкриті іржею зігнуті цвяхи.

П’ять він знайшов у калюжі, два позичили друзі.

Шість у піску розкопав, три у малечі забрав,

Десять знайшов в смітнику, 4 виграв він у гру,

П’ять витягнув із палки, 3 витягнув у Галки.

Скільки цвяхів у кишені  було у маленького Жені? (38)

  • На гілці сиділо кілька пташок. Після того, як 4 пташки полетіло, на гілці залишилось на 2 пташки більше, ніж полетіло. Скільки пташок сиділо на гілці? (10).

ІІІ. Закріплення усного й письмового додавання і віднімання двоцифрових чисел та розвиток математичних знань.

1.Виставляється на торги нове завдання. Але що це за завдання будемо знати, коли відгадаємо ребус.

(Кругові приклади)

40 -5           80-44          45+35                   35+25                   36+4          

60- 35                   25+25                   50-5

Ціна правильної відповіді    «3 бублики»

2. Виставляємо завдання на «5 бубликів»

Хто дасть більше?

Завдання продано.

V. Хвилинка відпочинку

Хлопчика запитали, що важче: 1кг свинцю чи 1кг пуху. Той одразу відповів: звичайно 1кг свинцю.

  • Але ж вага свинцю і пуху однакова, - почали переконувати його.
  • Неоднакова, і я це доведу, - твердо стояв на своєму хлопчик .
  • Ви станьте під балкон, а я кину на вашу голову 1кг пуху 1кг свинцю. Подивимося, що ви після того скажете.

V. Фізкультхвилика

На мелодію пісні «Усмішка»

Ця хвилинка дуже дорога, і легенька, і гарненька, як пір’їнка.

Наша праця цього вимага, тож звучи для всіх дітей, фізкультхвилинка.

Щира пісенька у нас про веселий 2-й клас,

І звучить вона так виразно і дзвінко,

Щоб бадьорість була в нас, посміхаймось у цей час.

Посміхнись і ти до нас, фізкультхвилинко.

VІ. Робота з підручником.

1.Виставляється на торги завдання 792

2. Завдання 794

VІІ. Узагальнення  знань. Підсумок уроку.

VІІІ. Підсумок  уроку.

 

Переглядів: 864 | Додав: Oksana | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar