ТЕМА. Усне і письмове додавання і віднімання двоцифрових чисел.
МЕТА. Перевірити навички і знання учнів усного і письмового додавання і віднімання двоцифрових чисел.
Розвивати усну та письмову лічбу та обчислення виразів, розвивати логічне мислення, уяву, спостережливість, раціональність думки, розширювати ерудицію.
Виховувати цікавість до математики, охайність у записах.
ХІД УРОКУ
І. Організація класу.
Всі сідайте тихо, діти, домовляймось не шуміти,
Руку гарно піднімати, на уроці не дрімати, а знання хутчіш хапати.
Щоб не було в нас мороки, всі готові до уроку?
Тож гаразд, часу не гаєм і урок вже починаєм.
- Подивіться, діти, на мене щирими очима. А тепер подивіться в очі один одному. Посміхніться, подаруйте розумний, доброзичливий погляд
...
Читати далі »
Переглядів:
927
|
Додав:
Oksana
|
Дата:
09/Січ/2016
|
|
ДИДАКТИЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОЕКТУ:
Тип проекту: ознайомлювально-інформаційний, груповий.
Об'єкт пізнання: інформація про різноманітність тваринного світу.
Провідна проблема: виявити серед тваринного світу різні групи тварин.
Спосіб вирішення проблеми: збір та аналіз інформації, поширення її серед учнів класу.
Освітній продукт: практичні вміння розрізняти тварини за групами
ПЛАН ВИКОНАННЯ ПРОЕКТУ
1. Обговоріть у класі ідею проекту.
2. Висловіть міркування щодо форми представлення проекту.
3. З допомогою вчителя визначте джерела потрібної інформації.
4. Розділіться на групи. Розподіліть обов'язки між учасниками.
5. Визначте форми представлення результату (виставка малюнків)
...
Читати далі »
Переглядів:
2431
|
Додав:
Oksana
|
Дата:
09/Січ/2016
|
|
МЕТА. Вдосконалювати вміння дітей розпізнавати дієслова теперішнього часу в
усному і писемному мовленні,ознайомити із змінюванням дієслів за
особами і числами, формувати вміння розрізняти особу і число дієслова.
Розвивати мовні вміння дітей, уяву, вміння працювати в групах.
Виховувати вміння бачити перкрасне, захоплюватися ним, смак до
худ
...
Читати далі »
Переглядів:
1053
|
Додав:
Oksana
|
Дата:
09/Січ/2016
|
|
Мета. Подати учасникам тренінгу інформацію про здоров’я, здоровий спосіб життя та фактори, що впливають на формування здоров’я.
Хід тренінгу
Доброго дня! Запрошую вас узяти участь у тренінгу. Для цього потрібне бажання працювати та хороший настрій.
Пропоную нашим девізом сьогодні взяти слова Конфуція:
„Скажіть мені – і я забуду, покажіть – і я запам’ятаю, дайте можливість обговорити – і я зрозумію, дайте можливість навчити – і я досягну досконалості.”
Оголошення теми і мети тренінгу.
Заслухавши мету тренінгу, напишіть, що ви очікуєте від сьогоднішньої роботи на символічних „зернятках”, якими „засіємо педагогічне поле”, бо за словами В.О. Сухомлинського „... щоб отримати результат у педагогічній роботі, треба мати зерна знань, зерна професійної майстерності.”
Нап
...
Читати далі »
Переглядів:
404
|
Додав:
Oksana
|
Дата:
09/Січ/2016
|
|
УРОК 11
Тема. Контрольна робота
Мета: перевірити рівень знань учнів за темою «Речення».
Хід уроку
...
Читати далі »
Переглядів:
489
|
Додав:
Oksana
|
Дата:
09/Січ/2016
|
|
УРОК 10
Тема. Складне речення, його будова
Мета: ознайомлювати учнів із будовою складних речень; наголосити на практичному значенні складних речень у будові текстів; учити відрізняти просте речення з однорідними членами від складного речення; розвивати вміння вдосконалювати тексти; виховувати бажання допомагати старшим по господарству.
Основні завдання уроку
1.Вивчення нового матеріалу:
— утворювати складне речення;
...
Читати далі »
Переглядів:
341
|
Додав:
Oksana
|
Дата:
09/Січ/2016
|
|
Переглядів:
1007
|
Додав:
Oksana
|
Дата:
09/Січ/2016
|
|
УРОК 8
Тема. Складання речень з однорідними членами, поширення їх залежними словами
Мета: удосконалювати вміння учнів складати речення з однорідними членами; учити дітей поширювати їх залежними словами; розвивати вміння спостерігати, порівнювати, узагальнювати; виховувати любов до рідного слова. Основні завдання уроку
1Опанування нового матеріалу:
— залежні слова при однорідних членах речення;
— поширення речень залежними словами.
2. Збагачення словникового запасу:
— введення слів — назв деяких предметів сучасного посуду: хлібниця, цукорниця, чайник, чашка, блюдечко, розетка.
...
Читати далі »
Переглядів:
443
|
Додав:
Oksana
|
Дата:
09/Січ/2016
|
|
Урок 7
Тема: Поєднання однорідних членів за допомогою сполучників.
Мета: Сформувати поняття про сполучниковий зв'язок між однорідними членами речення; виробляти вміння правильно читати речення з однорідними членами, ставити розділові знаки на письмі, самостійно складати речення, виховувати любов та бережливе ставлення до рідної мови.
Основні завдання уроку
1. Опанування нового матеріалу:
— сполучник;
— сполучниковий зв'язок;
— перелічувальна інтонація та протиставлення.
2.  
...
Читати далі »
Переглядів:
754
|
Додав:
Oksana
|
Дата:
09/Січ/2016
|
|
УРОК 6
Тема. Однорідні члени речення
Мета: формувати поняття про однорідні члени речення; учити учнів визначати їх у реченні, установлювати зв'язки з іншими членами речення; розвивати вміння складати речення з однорідними членами речення; збагачувати дитяче мовлення складнішими синтаксичними конструкціями; виховувати у школярів повагу до українських національних традицій.
Основні завдання уроку
1.Опанування нового матеріалу:
 
...
Читати далі »
Переглядів:
732
|
Додав:
Oksana
|
Дата:
09/Січ/2016
|
|
УРОК 5
ТЕМА. Складання речень за зразком та схемою.
МЕТА. На основі знань учнів визначити в реченні головні і другорядні члени речення, учити їх складати речення за схемами, будувати різні варіанти одного і того самого речення, змінюючи логічний наголос, виховувати любов до тварин,дбайливе ставлення до них.
Основні завдання уроку:
1.Опанування нового матеріалу:
...
Читати далі »
Переглядів:
581
|
Додав:
Oksana
|
Дата:
09/Січ/2016
|
|
УРОК 4
Тема. Поширення речень словами та словосполученнями
Мета: закріплювати раніше вивчений матеріал про підмет і присудок, їх взаємозалежність; продовжувати розвивати вміння встановлювати зв'язок слів у реченні; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати любов до рідної природи та дбайливе ставлення до неї.
Основні завдання уроку
1Вивчення нового матеріалу:
- скорочення речень;
- поширення речень.
2.Збагачення словникового запасу:
- слова: кладка, левада, бадилина.
3.Підвищення орфографічної грамотності:
- правопис префіксів;
...
Читати далі »
Переглядів:
1074
|
Додав:
Oksana
|
Дата:
09/Січ/2016
|
|
УРОК 3
Тема. Закріплення знань про основу речення. Зв'язок слів у реченні
Мета: закріплювати раніше вивчений матеріал про підмет і присудок, їх взаємозалежність; продовжувати розвивати вміння встановлювати зв'язок слів у реченні; виховувати дбайливе ставлення до хліба.
Основні завдання уроку
1.Узагальнення вивченого:
- підмет і присудок.
2. Підвищення орфографічної грамотності:
- орфограма «Подовжені приголосні»;
...
Читати далі »
Переглядів:
843
|
Додав:
Oksana
|
Дата:
09/Січ/2016
|
|
УРОК 2
Тема. Слово і словосполучення
Мета: закріплювати знання учнів про різницю між словом і словосполученням; розвивати вміння утворювати словосполучення, будувати з ними речення; виховувати культуру слововживання, прагнення завжди використовувати літературні слова.
Основні завдання уроку
- Узагальнення вивченого:
- слово і словосполучення;
- граматичний зв'язок слів у словосполученні.
2.Збагачення словникового запасу:
- введення слів: узимку, улітку, навесні, восени.
3.Підвищення орфографічної грамотності:
- орфограма «Подовж
...
Читати далі »
Переглядів:
335
|
Додав:
Oksana
|
Дата:
09/Січ/2016
|
|
Переглядів:
559
|
Додав:
Oksana
|
Дата:
09/Січ/2016
|
| |