Головна » 2016 » Січень » 09

ТЕМА. Усне і письмове додавання і віднімання двоцифрових чисел.

 

МЕТА. Перевірити навички і знання учнів усного і письмового додавання і віднімання двоцифрових чисел.

Розвивати усну та письмову лічбу та обчислення виразів, розвивати логічне мислення, уяву, спостережливість, раціональність думки, розширювати ерудицію.

Виховувати цікавість до математики, охайність у записах.

ХІД УРОКУ

І. Організація класу.

Всі сідайте тихо, діти, домовляймось не шуміти,

Руку гарно піднімати, на уроці не дрімати, а знання хутчіш хапати.

Щоб не було в нас мороки, всі готові до уроку?

Тож гаразд, часу не гаєм і урок вже починаєм.

- Подивіться, діти, на мене щирими очима. А тепер подивіться в очі один одному. Посміхніться, подаруйте розумний, доброзичливий погляд ... Читати далі »

Переглядів: 927 | Додав: Oksana | Дата: 09/Січ/2016 | Коментарі (0)

ДИДАКТИЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОЕКТУ:

Тип проекту: ознайомлювально-інформаційний, груповий.

Об'єкт пізнання: інформація про різноманітність тваринного світу.

Провідна проблема: виявити серед тваринного світу різні групи тварин.

Спосіб вирішення проблеми: збір та аналіз інформації, поширення її серед учнів класу.

Освітній продукт: практичні вміння розрізняти тварини за групами

ПЛАН ВИКОНАННЯ ПРОЕКТУ

1.      Обговоріть у класі ідею проекту.

2.      Висловіть міркування щодо форми представлення проекту.

3.      З допомогою вчителя визначте джерела потрібної інформації.

4.      Розділіться на групи. Розподіліть обов'язки між учасниками.

5.       Визначте форми представлення результату (виставка малюнків) ... Читати далі »

Переглядів: 2431 | Додав: Oksana | Дата: 09/Січ/2016 | Коментарі (0)

МЕТА. Вдосконалювати вміння дітей розпізнавати дієслова теперішнього часу в    

              усному і писемному мовленні,ознайомити із змінюванням дієслів за  

               особами і числами, формувати вміння розрізняти особу і число дієслова. 

              Розвивати мовні вміння дітей, уяву, вміння працювати в групах.

              Виховувати вміння бачити перкрасне, захоплюватися ним, смак до

              худ ... Читати далі »

Переглядів: 1053 | Додав: Oksana | Дата: 09/Січ/2016 | Коментарі (0)

Мета. Подати учасникам тренінгу інформацію про здоров’я, здоровий спосіб життя та фактори, що впливають на формування здоров’я.

 

Хід тренінгу

Доброго дня! Запрошую вас узяти участь у тренінгу. Для цього потрібне бажання працювати та хороший настрій.

Пропоную нашим девізом сьогодні взяти слова Конфуція:

„Скажіть мені – і я забуду, покажіть – і я запам’ятаю, дайте можливість обговорити – і я зрозумію, дайте можливість навчити – і я досягну досконалості.”

Оголошення теми і мети тренінгу.

Заслухавши мету тренінгу, напишіть, що ви очікуєте від сьогоднішньої роботи на символічних „зернятках”, якими „засіємо педагогічне поле”, бо за словами В.О. Сухомлинського „... щоб отримати результат у педагогічній роботі, треба мати зерна знань, зерна професійної майстерності.”

Нап ... Читати далі »

Переглядів: 404 | Додав: Oksana | Дата: 09/Січ/2016 | Коментарі (0)

                                                                     УРОК 11

Тема. Контрольна робота

Мета: перевірити рівень знань учнів за темою «Речення».

                                                      Хід уроку

... Читати далі »

Переглядів: 489 | Додав: Oksana | Дата: 09/Січ/2016 | Коментарі (0)

УРОК 10

Тема. Складне речення, його будова

 Мета: ознайомлювати учнів із будовою складних речень; наголосити на практичному значенні складних речень у будові текстів; учити відрізняти просте речення з однорідними членами від складного речення; розвивати вміння вдосконалювати тексти; виховувати бажання допомагати старшим по господарству.

                                                Основні завдання уроку

1.Вивчення нового матеріалу:

—    утворювати складне речення;

... Читати далі »

Переглядів: 341 | Додав: Oksana | Дата: 09/Січ/2016 | Коментарі (0)

                                                           УРОК 9

Тема. Тренувальні вправи на складання речень з однорідними членами речень

Мета: закріплювати вміння визначати однорідні члени речен­ня; учити складати речення за схемою, розставляти розділові знаки при однорідних членах; розвивати мовне чуття; збагачувати дитя­чий словник; виховувати почуття любові до природи, дбайливе ставлення до птахів.

Основні завдання уроку

1.       Закріплення вивченого:

—   визначення од ... Читати далі »

Переглядів: 1007 | Додав: Oksana | Дата: 09/Січ/2016 | Коментарі (0)

УРОК 8

Тема. Складання речень з однорідними членами, поширення їх залежними словами

Мета: удосконалювати вміння учнів складати речення з одно­рідними членами; учити дітей поширювати їх залежними словами; розвивати вміння спостерігати, порівнювати, узагальнювати; вихо­вувати любов до рідного слова. Основні завдання уроку

1Опанування нового матеріалу:

—   залежні слова при однорідних членах речення;

—   поширення речень залежними словами.

2.      Збагачення словникового запасу:

—    введення слів — назв деяких предметів сучасного посуду: хлібниця, цукорниця, чайник, чашка, блюдечко, розетка.

... Читати далі »

Переглядів: 443 | Додав: Oksana | Дата: 09/Січ/2016 | Коментарі (0)

Урок 7

Тема: Поєднання однорідних членів за допомогою сполучників.

Мета: Сформувати поняття про сполучниковий зв'язок між однорідними членами речення; виробляти вміння правильно читати речення з однорідними членами, ставити розділові знаки на письмі, самостійно складати речення, виховувати любов та бережливе ставлення до рідної мови.

Основні завдання уроку

1.       Опанування нового матеріалу:

—    сполучник;

—    сполучниковий зв'язок;

—     перелічувальна інтонація та протиставлення.

2.      ... Читати далі »

Переглядів: 754 | Додав: Oksana | Дата: 09/Січ/2016 | Коментарі (0)

                                                                 УРОК 6

Тема. Однорідні члени речення

Мета: формувати поняття про однорідні члени речення; учити учнів визначати їх у реченні, установлювати зв'язки з іншими чле­нами речення; розвивати вміння складати речення з однорідни­ми членами речення; збагачувати дитяче мовлення складнішими синтаксичними конструкціями; виховувати у школярів повагу до українських національних традицій.

Основні завдання уроку

             1.Опанування нового матеріалу:

             ... Читати далі »

Переглядів: 732 | Додав: Oksana | Дата: 09/Січ/2016 | Коментарі (0)

                                                                УРОК 5

ТЕМА.  Складання речень за зразком та схемою.

 

МЕТА.  На основі знань учнів визначити в реченні головні і другорядні члени речення, учити їх складати речення за схемами, будувати різні варіанти одного і того самого речення, змінюючи логічний наголос, виховувати любов до тварин,дбайливе ставлення до них.

Основні завдання уроку:

         1.Опанування нового матеріалу:

... Читати далі »

Переглядів: 581 | Додав: Oksana | Дата: 09/Січ/2016 | Коментарі (0)

УРОК 4

Тема. Поширення речень словами та словосполученнями

 Мета: закріплювати раніше вивчений матеріал про підмет і присудок, їх взаємозалежність; продовжувати розвивати вміння встановлювати зв'язок слів у реченні; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати любов до рідної природи та дбайливе ставлення до неї.

Основні завдання уроку

1Вивчення нового матеріалу:

- скорочення речень;

- поширення речень.

2.Збагачення словникового запасу:

- слова: кладка, левада, бадилина.

3.Підвищення орфографічної грамотності:

- правопис префіксів;

... Читати далі »

Переглядів: 1074 | Додав: Oksana | Дата: 09/Січ/2016 | Коментарі (0)

                                                        УРОК 3

Тема. Закріплення знань про основу речення. Зв'язок слів у реченні

Мета: закріплювати раніше вивчений матеріал про підмет і присудок, їх взаємозалежність; продовжувати розвивати вміння встановлювати зв'язок слів у реченні; виховувати дбайливе став­лення до хліба.

Основні завдання уроку

1.Узагальнення вивченого:

-  підмет і присудок.

2. Підвищення орфографічної грамотності:

- орфограма «Подовжені приголосні»;

... Читати далі »

Переглядів: 843 | Додав: Oksana | Дата: 09/Січ/2016 | Коментарі (0)

УРОК  2

Тема. Слово і словосполучення

 Мета: закріплювати знання учнів про різницю між словом і словосполученням; розвивати вміння утворювати словосполучен­ня, будувати з ними речення; виховувати культуру слововживання, прагнення завжди використовувати літературні слова.

Основні завдання уроку

  1. Узагальнення вивченого:
  • слово і словосполучення;
  • граматичний зв'язок слів у словосполученні.

2.Збагачення словникового запасу:

- введення слів: узимку, улітку, навесні, восени.

3.Підвищення орфографічної грамотності:

- орфограма «Подовж ... Читати далі »

Переглядів: 335 | Додав: Oksana | Дата: 09/Січ/2016 | Коментарі (0)